Tisdag

publicerat i Leon

tisdag idag då. Jag hörde att det snöade imorse, och ska jag vara ärlig så har jag inte ens tittat efter. Ska göra det nu direkt...
...näe jag så inte någon snö så den måste ha smält fort. Tur det!

Leon har precis ätit lite mellis. Den bestod av två rån med leverpastej och vatten. Han gillar verkligen att få äta och kladda själv med maten. Inte så omtyckt av mig för det blir så kladdigt som sagt, men han får hållas ändå.

Ikväll ska jag fan träna! Tränar jag inte så blir jag väldigt besviken på mig själv. Det är ju skönt att röra på sig.



Kommentarer
Postat av: mamma

Ha Ha kul att kladda

2012-04-17 @ 11:39:36
Postat av: Linn

Tänkte bara tipsa om ett tankesätt om man har svårt att hålla saker trots att man faktiskt verkligen vill genomföra dom. Försök tänka att "ikväll VILL jag träna" istället för ska/måste/fan osv. Det kanske verkar meningslöst men det gör himla mycket att tänka på ett positivt sätt :)

2012-04-17 @ 12:53:52
URL: http://limpalinn.spotlife.se
Postat av: Linda

De lär sig mkt av att kladda så det finns ett syfte med att låta de hållas själva :)

2012-04-19 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen