Tisdag

publicerat i Vardagsliv

Alltså jag är så himla nervös inför imorgon!
Jag är helt ofokuserad på allt jag gör. Jag vet inte vad jag är rädd för egentligen.. Jag tror det har lite att göra med att jag måste ha kontroll. Jag är ju lite av ett kontrollfreak och när jag lägger mig där för att sövas imorgon så har jag ingen kontroll alls. Jag är rädd för att de kommer hitta massor andra sjukdomar i magen när de öppnar upp mig och så är jag rädd för att vakna under narkosen.

För att stilla min oro tittar jag på och leker med denna lilla skitunge...


Kommentarer
Postat av: Nea

Det var ju en artikel på aftonbladet igår om en kille som vaknade under sin lungoperation, och dom fortsatte att operera! Helt sjukt, va i sverige också. Men asså, sånt händer ju typ aldrig annars.

2012-04-24 @ 14:58:22
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: far

Det kanske tittar ut en alien ur magen...fan va nojigt,ja man har ju hört så mycket historier.Lycka till,may gud be whit you love dad

2012-04-24 @ 16:01:18
Postat av: Jane

Det kommer att gå bra. Tänk på hur många som opereras varje dag.Glöm det som stog i Aftonbladet. SKIT PRAT. Det finns skröner om allt Jag ska tänka på dig <3<3<3

2012-04-24 @ 17:25:36
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

åh läs inte artikeln i tidningen om han som var vaken under sin operation utan att läkarna märkte :S



Det kommer nog gå bra ska du se :)

2012-04-24 @ 18:18:28
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: kicka

Klart det kommer att gå bra Daniella. Dom gör väl bara titthål o plockar ut stenen/stenarna. Du får tänka på att du slipper det onda sen. Kramar Kicka.

2012-04-24 @ 21:57:50
Postat av: Carolina

Vad snällt att folk inte "skrämmer" dig.. hm..

2012-04-26 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen