Söndagsgöra

publicerat i Vardagsliv

Jag håller på för fullt att lyssna igenom låttipsen jag fått och trixar med att få till det. Det är ju så svårt! Det som är ännu svårare är ju att få ett bra flyt på låtarna så att rörelserna passar in bra och allt sånt. Tack för tipsen! Det trista med nya låtar är att man tröttnar så fort. Speciellt på dem som går på radion. Så jag är faktiskt mycket för gamla låtar som aldrig går ur tiden. Tex e-types alla hitar!

Nog om det...

Jag har styrt med att mixa massor fruktpuréer till lillemannen. Hallon, päron, äpple och banan. Det blir nog gott för han!
Igår gjorde vi potatis, fisk, och broccoli med dill. Det var uppskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen