kom igen killar

publicerat i Vardagsliv

Snart är det greys anatomy. Det missar vi inte!

Vet ni vad jag har gjort? Vart iväg och tränat igen. Medeljympa på Saras (hette hon så, linnea?) pass kl sju. Jättebra verkligen! Bra musik som peppar.
Imorgon vill jag gärna köra Johans pass men Linnea tar nog en vilodag. Nån annan som vill träna med mig?

En sak gjorde mig extra glad förut..
Det var när jag satt och väntade på Linnea och kollade på när de på passet innan tränade. Det är inte mycket män som tränar jympa på friskis, varför förstår jag inte. De som väl gör det tycker jag är jätte modiga. Det som gjorde mig glad var att det var en kille i min ålder som körde. Han var superbra och rörde sig perfekt!
Enligt mig så har ju majoriteten tjejer bättre kordination än killar, men det finns ju undantag. Latino-killar brukar ju kunna röra på sina höfter.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: joline blir 9 månader den 26 april, så drygt 1 månad äldre då =)

2012-04-18 @ 22:05:37
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Linda

Glöm inte att vila lite också så inte musklerna bryts ner:-)

2012-04-19 @ 04:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen