Fixardag

publicerat i Vardagsliv

Idag har man vikt tvätt och slängt i en ny maskin, bäddat rent i alla sängar och plockat iordning här hemma. Det är så skönt att krypa ner i en ren säng med nya lakan på kvällen, visst? Ett välstädat hem är också skönt att ha. En grej som nästan är ännu skönare är att jag inte är lika pedantisk som för ett tag sen. Då var jag tvungen att dammsuga nästan varje dag för att jag såg smulor och hundhår på golvet. Så fort jag såg damm på bordet så åkte trasan fram. Skönt att det är över nu.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

ja gud det är skönt att du inte är sån längre !!! :D

2012-04-02 @ 18:01:42
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle aldrig ha tid med att vara pedantisk, iaf inte nu som småbarnsförälder. Tar inte många sekunder innan busungen rivit ner nåt man just plockat upp haha

2012-04-02 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen