tiden går

publicerat i Vardagsliv
Pontus har varit här på besök idag. Han kom efter jobbet och vi satt och drack lite kaffe och snackade skit. Jag tog en bild på honom och Leon, men man kan tydligen inte lägga in bilder nu, det är något fel. Slänger in den senare för den var jättesöt! Leon ligger och ler :) Jag har tänkt på en sak. Jag tycker inte om att Leon typ småäter och inte sover långa perioder. Men jag har kommit fram till att det inte finns mycket att göra åt det. Och det är ju ändå bara för en kort period. Nästa vecka kanske han inte gör så här... då kanske han har hittat en jättebra rytm i att äta-sova. Man får väl helt enkelt stå ut, för det är bara under en kort period ändå. Snart är han två månader, och sen tre. Börjar sova längre och snart hela nätter. TIDEN GÅR FORT! Både ledsamt och glatt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen