skrattpojke

publicerat i Leon
Han skrattar i sömnen!
Det låter så himla kul. Alltså han skrattar ju inte så högd och hjärtligt som en vuxen gör.

Jag hade honom på bröstet och jag hör hur han skrattar lågt, typ som när man skrattar utan ljud, när man tar i, förstår ni? Haha. Och samtidigt så log han.

Han har även lett massor de senaste dagarna. Jag är helt säker på det! Så det kommer väl sakta men säkert nu.. så kul :)

Inte fasen har jag sovit heller. Fast jag lovade mig själv. Är besviken. Jag låg ner i soffan iallafall. Läste en tidning. Alltid något!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad sa jag sist vi var hos er,ja han log mot mej

2011-09-17 @ 07:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen