och så var det söndag igen

publicerat i Vardagsliv
Idag hade pojkarna lite sovmorgon här hemma. Oskar har väl alltid det förutom när han jobbar, men ändå!

Vi åkte ut till Citygross och handlade lite. Man får ju passa på när vi lånat bil under helgen.

På tal om bil så ska vi köpa Paulinas Ford focus-99. De var här idag så jag fick provköra. Vi kollade även så att vagnen gick in i bagaget. Det var nära att den inte gjorde det, men när vi tog bort en grej (vet inte vad den/det kallas) så fick den plats perfekt!

Idol klockan åtta och partaj klockan nio. Sen är det nog sovdags för min del. Vi brukar göra så att jag lägger mig vid 22-23, och då matar Oskar lilleplutt när han vill ha mat, ca 23-00.00, så tar jag matjouren vid 3 och 6. Så jag får sova några timmar iallafall! :)


Våran fina tavelvägg i köket med min farmor och farfar. De var ju cirkusartister i början på 1900-talet och framåt. Bakåt också för den delen. Vet inte hur långt bak exakt, men vet att farmor och farfars föräldrar och deras föräldrar också jobbade med cirkus.

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad coolt att fin farmor och farfar var cirkusartister :)

2011-09-21 @ 11:39:28
URL: http://notcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen