lördagskväll

publicerat i Leon
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Lite synd att Oskar har skadat foten så han får gå på kryckor. Blir jobbigare för mig för då måste jag gå upp varje gång och ge lillen mat.

Får se ifall Oskar klarar det om någon timme då det är dags för foodie. Har fixat en flaska ersättning och så har jag pumpat en flaska som jag ska ha vid 3-4 sen.

Har varit i Herstaberg idag hela dagen. Släkten kom dit och vi åt mat och satt ute i solen och lekte ordlekar. Haha.. Det var trevligt!

Har som sagt varvat med ersättning och pumpad bröstmjölk. Har gett ungefär varannan gång och det fungerar bra. Har en mycket nöjdare pojke nu!

Just det, Linnea kom ju förbi också! Fick 2 påsar löste i goda smaker och kläder till sonen. Ett fint kort fick vi också. Hon stannade på mat också fast hon sa att hon inte skulle ha något ;)

Jag har lite bilder att lägga upp, men det tar jag imorgon. Orkar inte lägga in dem nu och hålla på.

Godnatt och sov gott på er! Det ska jag försöka.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var trevligt och gott :)

2011-09-11 @ 11:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen