koma?

publicerat i Vardagsliv
Igår var vi i Kimstad. Vi fick låna bilen hem till stan, så idag åker vi till Ikea. Ska köpa nytt påslakan och så till lillplutten. Kommer nog hitta lite mer saker om jag känner mig själv rätt. Men det är bara kul! Shopping, shopping!

Jag har kommit fram till att Oskar aldrig kommer kunna ha vårat barn ensam.

Jag satt i soffan och de låg i sovrummet båda två och sov. Lillen börjar skrika, och Oskar hör ingenting. Han skriker väl i några minuter och Oskar vaknar fortfarande inte. Han skulle ju inte ens vakna av en jordbävning!

Till slut måste ju jag agera. Kan ju inte låta lillen ligga där och skrika i all evighet. Men det hade han ju fått göra ifall inte jag var hemma.

Så var det med det! Synd...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så bra, men då äter jag nog upp dem i för rask takt=)

2011-09-17 @ 11:45:52
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen