=)

publicerat i Vardagsliv
Idag gick vi på stan och fikade med Ellie...

Jag tog te och en räkmacka. Det smakade gott! Älskar när man får handskalade räkor.. tänk att någon har stått och skalat alla dessa räkor. Bara för min skull! Typ. Det är ju faktiskt jobbigt att skala räkor.

Imorgon ska vi till bvc klockan 11, och efter det ska vi hälsa på Ella i Vilbergen. Ska bli trevligt och kul att se deras nyrenoverade lägenhet!

Nu är det te-dags. Tar mig ett par mackor också så här på kvällskvisten.

Är ni andra mammor också vrålhungriga på natten när ni måste upp och mata?


en nykläckt liten älskling

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag blir sjukt hungrig så där runt tre,fyra!

2011-09-21 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen