dålig sömn

publicerat i Leon
Jag är så arg på mig själv!

Inatt sa jag till mig själv att jag ska försöka sova lite på dagen eftersom det inte blir mycket sömn under natten. Jag har inte sovit en blund idag. Jag har ju kunnat passa på när lillen sover, men då hittar jag annat att göra. Fattar inte att det ska vara så svårt att koppla av!

Och snart kryper de där oroskänslorna inpå. Kommer med mörkret. Får se ifall jag kan koppla bort det med lite rolig tv-kväll. True Talent och Breaking News.



Ska försöka få Oskar att massera min rygg med massageolja också. Behöver verkligen det. Jag har ju fasen gått igenom en hel graviditet plus en smärtfull förlossning! Så jag behöver verkligen en massage. Min rygg is killing me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen