bad

publicerat i Leon
Sen Leon föddes har han badat 3 gånger. Eller 4 med ikväll då.. Man glömmer liksom bort att de också måste badas. Mest badar vi honom för att han ska vänja sig (det är ju inte så att han börjar lukta illa) så att det inte blir svårt sen när han blir lite äldre så man får tvinga honom ner i badet liksom. Vet små barn som inte gillar att bada och det är ju inte så roligt.

Det är inte ofta som han kräks på sig själv så att han luktar kräks. Likaså kiss och bajs. Han är renlig av sig helt enkelt.

Vi hittade en ny badmetod ikväll som fungerade jättebra och det såg verkligen ut som att han njöt!



En liten tutte får ni allt stå ut med och snart börjar Partaj som jag ser varje söndag! Haha, jag kom på det nu att jag hoppas det inte speglar sig någonstans så man ser min lilla fiffi...

Kommentarer
Postat av: Frida

Två flugor i en smäll(menade på att du med fick duscha^^), mysigt det ser ut. Han är så söt lilla Leon. :)



Vi bor Nordantill, närheten av Norrtull. Ni då? =)



2011-09-25 @ 23:19:08
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen