babyboom

publicerat i Vardagsliv
Sådär..
Nu har alla fått barn som jag känner förutom Linda H. Dags att ploppa ut snart!!

Grattis till Nea som fick en dotter häromdagen! :)

Idag var vi på BVC med Léon. Vi har kallat honom det ett par dagar för att se ifall det känns bra. Tyvärr känns det inte riktigt 100 än, men vi får se...

Han hade gått ner lite, så jag ska amma lite extra så får vi se på måndag sen när vi ska dit igen ifall han har gått upp. Om inte så måste vi nog börja med lite ersättning så han blir en stor och frodig kille.

Efter BVC gick jag och lillen till stan för att träffa Linda och lille William. Vi tog en fika på kupolen och satt och snackade. Mycket trevligt! Man har ju en del att prata om, två nyblivna mammor som vi är! Tankar, känslor, funderingar att dela med sig av till någon som är/har varit med om precis samma sak!

Igår badade vi snutten igen. Det var mer uppskattat än sist måste jag säga. Kan vara för att vi nu köpt en termometer så vi kunde hålla koll på hur varmt vattnet var. Jag tror nästan vattnet var alldeles för kallt sist, stackarn!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Då vet vi ju iaf att det inte är brevbäraren ;)

2011-09-07 @ 20:14:40
Postat av: Linda G

Tack själv vännen! Mkt nyttigt att dela erfarenheter med vänner i samma situation. Det blir fler ggr :) Kram

2011-09-07 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen