Är trött, men vad gör man

publicerat i Vardagsliv
Idag känner jag mig trött. Vill helst vara för mig själv. Och Leon då såklart. Saknar honom när han sover liksom.

Var tvungen att ta mig till apoteket förut och köpa salva till tatueringen. Hade bärselen på mig. Kom på att det kanske inte var så bra, för den skavde mot tatueringen. Men det var bara för en kort stund, så det är lugnt!

Tanken var ju också att jag skulle köpa något för Leons mage också, men då var man tvungen att ha pratat med bvc-sköterskan. Ska dit på torsdag så får prata med henne då. Han verkar ju inte ha ont i magen efter varje gång han har ätit, utan det är bara ibland.

En annan sak som är lite jobbig är att han småäter. När han är riktigt hungrig som han nu inte är så ofta eftersom han småäter, så äter han upp allting. Men under perioderna han småäter så äter han bara lite, och sen somnar en stund, sen vaknar han och är ledsen och då ger man honom mera mat, och sådär fortsätter det.

Vad gör man åt det, tro? Vore ju skönt om han hade lite fastare tider liksom. Att det går typ 3 timmar mellan varje matning. 2 timmar sover han som mest, oftast. På nätterna får jag lite mera sömn, då typ 3-4 timmar. Ibland.

Synd att Oskar aldrig vaknar!!!!!! Ibland vill jag bara kunna vara som honom. Sova även om det skulle bli jordbävning. Men då vore det lite synd om Leon. Vem skulle då vakna och mata honom?

Blogg.se har äntligen kommit ut med en app. Nu kan man blogga via sin iphone och lägga upp bilder och allting. Förut när jag inte har bloggat från datorn så har jag mmsat in bild och text och det kostar ju varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen