Ansvar

publicerat i Vardagsliv

Oskar börjar 7.30-16.30 - egentligen! Nu den senaste tiden tar han sin egna lilla sovmorgon och vankar in på jobbet lite när han vill.

Jag tjatar på honom att han ska gå upp när klockan ringer, men det gör han ju inte. Det är skönare att ligga kvar i sängen.

Nu när jag inte får så mycket pengar så är det ju väldgt viktigt att någon annan styr in pengarna, och om han ska hålla på och komma försent varje dag så förlorar vi ju massor!!

Han jobbar hos sin pappa, sä det är därför han kan göra lite som han vill. Lite orättvist kan jag tycka. Orättvist mot de andra som jobbar där som säkerligen skulle ryka direkt om de kom försent varje dag.

Det fungerar inte så här.. Hur fan ska det gå för han om han börjar jobba någon annanstans? Har pratat med honom om det här hundra gånger men han lyssnar ju inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle pratat med hans pappa och se till så att han pratar med Oskar på allvar.

2011-09-30 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen