tisdag

publicerat i Vardagsliv
God morgon på er!

Inatt har jag sovit djupt. Var halvt i dvala vid sju när Leon ville ha mat, så jag fick väcka Oskar som fick ta honom.
Leon brukar äta sista målet vid 21-22, och sen sover han i sex timmar. Skönare vore ju om han åt sista målet lite senare, så vi kan somna ungefär samtidigt, så jag får en längre sammanhängande sömn.

Efter det äter han runt tre, fem och sju. Nu börjar han vakna hör jag. Ska försöka få honom att somna och sova lite längre så han inte äter allför ofta, för det är då han får ont i magen har jag fått för mig.

Om lite mer än en timma ska vi bege oss mot södertull. Ska möta upp en annan mamma där och vi ska åka till en tjej på mammaträffen jag skrev om igår.

Senare - läkarbesök! Fy, jag kommer vara helt slut ikväll. Är inte van att fara så här dant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad Har du använt dig av för bröstpump?

2011-10-25 @ 12:12:14
Postat av: Daniella

Medela bröstpump manuell. fungerade bra!

2011-10-25 @ 15:23:20
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen