stackars tår

publicerat i Träning
Sitter nu med inlindade stortår. Har dränkt dem i desinfektionssprit i hopp om att det ska bli bättre någon gång. Allt började ju för några veckor sedan när jag gick superlångt i trånga skor. Nageltrång, eller någon annan inflammation av något slag har jag iallafall fått. Jättejobbigt för det verkar ju aldrig bli bättre. Behöver bara nudda sidan av tårna så gör det skitont!

Jag planerar att träna basjympa imorgon klockan 18.00. Någon som ska med? Jag har 2 st fribiljetter, så ni borde ju vara som hökar!!
Hoppas att mina tår klarar hopp och studs i jympaskor, och att jag inte ballar ur imorgon eftermiddag och skyller på någonting för att slippa träna. Det ÄR JU SVINKUL!! Det vet jag ju... så jag fattar egentligen inte varför det är så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen