rutiner och vanor

publicerat i Vardagsliv
Leon ligger och sover nu. Han har sovit jättelänge för att vara han! Men jag antar att deras vanor ändras hela tiden. Man blir ju faktiskt lite orolig när de inte följer sina vanliga rutiner, tex som att sova 1-2 timmar mer än vad man är van vid.

Jag trodde nästan han var sjuk för några dagar sedan när han sov 4 timmar. Han brukar ju liksom äta varannan timme. Men det är skönt att han sover längre nu ibland. Då får man tid till att göra grejer här hemma. Jag tror och hoppas att det blivit en liten, liten förbättring med magen. Han är ju inte ledsen varje gång han har ätit, men kanske varannan gång. Nu har han inte haft ont sedan igår kväll.

Frågan är om det är minifom-dropparna som hjälper, eller att vi bytt till mam-flaska?

Om ca 2 veckor drar ju jag, Paulina, mamma och pappa till Gekås Ullared.

Så om alla familjemedlemmar kan skriva här vad de önskar sig, så vore det kanon!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej! Halkade in på din blogg genom familjliv och tyckte det var lite små kul, Jag fick min dotter den 2/9 och har med två små hundar, en chihuahua och en papillon/schipperke =) Skapade en ung mamma grupp på facebook som heter Unga mammor i Norrköping. Där i genom kanske vi kan ordna lite träffar? =)

2011-10-01 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen