mammafika

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag placerat mig i sängen och jag tittar på Drömmen om ett barn. Senare är det Fråga Olle-dokumentären som jag ska titta på om jag inte somnar innan dess.

Imorgon kommer Nea och Liv hit och hälsar på. Efter det ska vi traska till Lindahls på fika med andra mammor. Ska bli himlans trevligt =)

Det är lite jobbigt att Leon är så rastlös att han (nästan) aldrig bara vill ligga i vagnen när den är stilla. Det är jobbigt när man ska iväg och så som imorgon på mammafikan tex.
Man kan gå en promenad i en timme och sen stannar vagnen så vaknar han. Han måste liksom underhållas och vara i rörelse hela tiden. Förutom när jag lägger honom i babygymmet. Då ligger han där en stund och tittar på den röda nyckelpigan som hänger till vänster. På skötbordet tittar han också på något intressant till vänster. Kan huvudet fastna åt vänster? Haha.


Blir lite förvånad att han tittar rakt upp?

Förresten, jag fick neovletta p-piller utskrivet för ett år, men ska hämta ut för 3 månader nu. Någon som vet vad de kostar eller? Har ju ingen aning o ifall det är svindyrt nu när man blivit "vuxen". Det är billigare när man är under 20 eller något har jag för mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dom kostar lite över 100 kr.

2011-10-27 @ 21:33:07
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen