Förkyld

publicerat i Vardagsliv

Då har man gått och blivit smittad. Förmodligen av dem i herstaberg förra veckan.

Det är extra jobbigt nu att ta hand om en bebis. Tråkigt också att jag inte kan träffa folk för jag antar att de inte vill bli smittade.

Står tvn på för jämnan i sovrummet hos er också? Tror det har gått 2 nätter sen Leon kom som vi inte haft den på.
Det är jag som måste ha den på. Dels för att det är tråkigt att bara sitta i tystnad medans jag matar Leon på natten, och för att det blir alldeles för tyst om den inte är på och då sitter jag och lyssnar efter ljud och det är skrämmande.

Just nu ligger jag med Leon på magen som precis ätit och inte vill sova i sin säng, och ser på animal planet.

Det ska bli intressant att se vår elräkning. Har en lampa som är tänd nätterna i ända också!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej va segt! Det är ju så mkt som går nu. Och jobbigare blir det ju när man har en liten att ta hand om!la fick ju hög feber några dagar efter att William föddes. Man va helt slut. Krya på dig!

2011-10-05 @ 05:45:57
Postat av: Kim - Mamma till Emilia

Haha vid den tiden låg jag med och träla med Emilia som inte ville sova i sin säng, inte kul att vara dålig när man har små barn :/ Här hemma står tvn på hela tiden med..

2011-10-05 @ 09:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen