flexBert!

publicerat i Vardagsliv
Klockan är bara fem, men det känns som att den är typ sju! Vi var nyss på långpromenad med hundarna. Skönt att promenera tillsammans med någon med tanke på att jag bara går ut snabbispromenader på dagen och då ensam.
Oftast går jag bara ut på gården när Leon ligger och sover och använder babyvakten. Hundarna får sen gå en lite längre promenad när Oskar kommer hem.

Igår köpte vi reflexer till oss människor, vagnen och till hundarna. Vi köpte även små blinkande grejer som man sätter på halsbandet, så nu syns vi där ute i mörkret!

Tips!
Reflexerna köpte vi på Jula i 2-pack. Kostade 19:- och det är såna där som man vecklar ut som de blir stela och sedan "slår" fast dem tex runt armen/vaden, så sätter den sig som ett armband. Om ni inte fattar vilka jag menar så kan jag ta en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen