En mycket trevlig förmiddag

publicerat i Vardagsliv
Jag har haft så himla trevligt nu idag! =D

Först kom ju Nea och lilla Liv hit. Vi drack té och snackade lite skit. Sedan brassade vi iväg med vagnarna till Lindahls där Lotta och Johanna stod och väntade. En kort stund efter kom Christine. I två timmar satt vi där och pratade och hade det mysigt med våra bebisar. Nu låter det ju som att jag känner dessa damer, men detta var andra gången vi sågs (förutom Nea då, henne var det tredje gången vi träffades. Men eftersom jag läser hennes blogg varje dag så känner jag ju henne ;)).
Faktum är att jag har blivit mycket bättre på att komma ihåg namn. Kom ju ihåg alla sex namn från mammagruppen på bvc + deras bebisar också. Det är inte dåligt! Och jag tycker det är oartigt att inte komma ihåg någons namn också likaväl som att hälsa på någon med ett slappt handslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen