börja träna

publicerat i Träning
Jag tror att jag ska börja träna den här veckan nu som kommer. Är så himla sugen att börja röra på fläsket igen, så det är inte sant!

Någon som är på? Här kommer de tider jag ev. kommer kunna träna..

Tis 19.00 - Medel Ingela L
Ons 19.00 - Medel Dimitrios eller 20.00 Dans fuego (helst)
Tors 18.00 - Bas puls
Fre 12.00 - Medel Birgitta


Tisdagen och Torsdagen vet jag inte om jag kommer kunna träna för Oskar ska väl antagligen träna fotboll då. Han har ju varit skadad ett tag, så jag vet inte alls om han är bra än. Ska höra med han!

Det vore jättekul ifall någon ville hänga på. Vill egentligen inte träna själv, men vad gör man.

Sen vi gick till Coop vid flygplatsen så har jag fått nån jävla nageltrång eller något.
Hade för trånga skor för att gå en sån lång promenad så mina stortår blev ihoptryckta och nu har jag jätteont! Jag har tre par träningskor, så jag hoppas något av dem sitter någorlunda bra runt stortårna mina.

PS. JAG HAR 2 ST GÄSTBILJETTER IFALL NÅGON ICKE-MEDLEM PÅ FRISKIS HAR LUST ATT HÄNGA PÅ!

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner detsamma!jag följer gärna med.har dock lite svårt med tider eftersom jag ammar. De vill ju att man väntar till efterkontrollen,har du varit på den?

2011-10-16 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen