tradera är bra

publicerat i Vardagsliv
Jag budade på en Bumbo förra veckan. Vann den för 260 kronor, och med frakt fick jag betala 320 kr. Kanske inte var en jättebra deal eftersom de kostar 399 kr i butik, men några slantar tjänade vi in iallafall. Leon har provsuttit den nu idag, men han är fortfarande lite för ostadig för att sitta i den några längre stunder och njuta. Den får vänta ett par veckor eller så.
Budar även på en babybjörn active, men de är så populära så den tror jag inte att jag vinner. Max 500 kr kan jag lägga på en sån, och de flesta hamnar runt 700 kr. Vill helst ha en babybjörn synergy för den är luftigare, men den finns inte någon ute på Tradera just nu. Tänkte främst på att den blir smidig att ha i Thailand. Bättre även för ryggen att gå omkring och bära än den enkla original-versionen vi har nu. Och Leon blir ju inte lättare med tiden heller, haha. Min lilla tjockiskille!

Leon har sovit i lite mer än en timma nu, och enligt mina beräkningar vaknar han vid 5-6 och vill ha mat, och sedan somnar vi båda om ett par timmar till. Sköna rutiner just nu till skillnad från för en/ett par veckor sedan då han vaknade vid två och sen var pigg vid 5-6..

Imorgon väntar fika med bvc-mammorna på arbetets museum. Trevligt! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är inte med i gruppen bloppis på facebook?

Där låg det ute en sån i Norrköping för 250.

hade säkert gått att pruta lite också:-P

2011-11-09 @ 02:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen