Leons önskelista

publicerat i Leon
Jag har inte hunnit tänka så mycket på vad Leon vill ha i julklapp... men någonting vi verkligen behöver är en vagn som vi kan ha i Thailand. Den kommer vi ju även att kunna ha efter, när vi bojkottar den vi har nu.

Babytravel Bangkok, kostar ca 1000 kr. Finns bl.a på Babyproffsen.



Nu är ju detta bara en önskelista, så känn ingen press på att ni måste köpa. Nu riktar jag ju mig främst till de närmaste. Och eftersom den är "dyr" för att vara en julklapp så kanske Leons mormor/morfar och farmor/farfar kan dela eller så. Bara en tanke liksom.

Han är ju så liten än, så det är ju inte mycket han behöver. Ska ni köpa kläder så är det 68 och uppåt han kommer ha senare i vinter. Just nu har han ju 62, men det känns faktiskt som att han inte kommer ha det så himla länge till.

En läragåstol är väl också en hit för så bebbar som vill springa omkring men inte kan riktigt än.



En matstol kommer han att behöva framöver också. Helst vill vi ha en tripp trapp-stol, vit eller svart, de är finast.



bilder från babyproffsen.se

Nu har jag ju såklart skrivit de dyraste sakerna på önskelistan, eftersom det är grejer vi inte har råd att köpa själva, men som är väldigt behövliga om en tid.

Kommentarer
Postat av: PAPPA

hej skruttan!jag önskar mig en spuggtravel husvagn.inget tvång ,du kanske kan köpa den på avbetalning,puss puss

2011-11-09 @ 13:17:23
Postat av: ELLINOR

haha, jag önskar mig ett hus daniella, kan du firra det åt mig, snälla skulle så gärna vilja ha det (: Puss gummsi.

2011-11-09 @ 15:43:08
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: Nathaly

Vem är det som betalar thailandsresan då? ;)

2011-11-11 @ 17:19:52
Postat av: J

finns flera likadana vagnar på blocket om ni vill hitta billigare alternativ :)

2011-11-15 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen