kalas

publicerat i Vardagsliv
god morgon på er!

idag fick man vakna klockan fyra då Leon var mer än pigg. jag somnade om vid halv sex-sex och vaknade igen klockan åtta då han var pigg igen och ville äta. hur är era matrutiner på natten? Leon somnar ju vid sju eller nåt sånt och sover oftast 7-8 timmar i sträck efter det.

om en timme ska vi gå mot södertull och ta bussen, för en gång skull, till herstaberg. min bror dennis fyller 14 och min faster fyller 49 (?) så vi ska fira dem idag. ska bli kul att träffa pullina också. alla andra med förstås, hehe.

Leon fick en fin body av Nea sist som passar till fina tillfällen, så som idag tillexempel. visar sen!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-05 @ 13:11:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Kicka

Äta på natten är inget jag iallafall brukar göra. Men det finns säkert andra som gör, som kanske har svårt att sova. När man är bebis har man inte så mycket begrepp om när man ska äta och inte. Det kommer att bli bättre sen.

2011-11-05 @ 18:37:45
Postat av: Frida

Han får sista typ 00 men somnar inte förrens 02 och vaknar igen runt 06.. Oftast!



Går det blanda kokat vatten med kallt från kranen alltså? Jag har bara följt anvisningarna på förpackningen och det tar ju sån tid varje gång....



Jätte skönt att veta att det går fixa så man kan ta med på t.ex. stan.. Känt mig lite låst när man behövt rusa hem och sen fixa mat och han är jätte hungrig o så tar det hundra år att kyla till lagom varmt. Tack för tipsen Daniella, underlättar för mig nu. :)

2011-11-05 @ 21:01:54
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen