breaking dawn del 1

publicerat i Vardagsliv
Okej...
vill bara att ni ska veta att jag svävar som på moln. Ni vet väl själv känslan när man sett en sån djävulskt bra film att man typ vill klä ut sig till Harry Potter för resten av livet och inbilla sig att man kan trolla. (om vi nu säger att ni såg en hp-film). Minns en gång för längesedan när jag och Ellie såg Spiderman på bio. Efter filmen var slut sprang vi omkring på gatorna och låtsades vara spiderman och försökte skjuta ut nät. Hmm?

Ni kommer hädan efter se mitt hem inrett med Twilight-fondvägg, planscher och posters, muggar, påslakan (haha, det har jag ju redan ;), tröjor med tryck osv. Låter nog Oskar spara ut allt hår han har och spraytannar sig så att han blir varg och ser ut som Jacob. Eventuellt att Edward passar Oskar bättre. Vi får klura ut något.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ringde ambulans. Inget jag kollat upp, var som sagt på bvc hon sa det. Man vet nog vad som är bäst för sitt eget barn. Ha det bra! :)

2011-11-16 @ 21:03:43
URL: http://finest.se/alexandrarejsmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen