stuga bokad

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Solen skiner, himlen är blå, vad kul det blir att jobba då. Jag ska jobba kl 14-21 ikväll. Kul! Men är ledig lördag söndag så får bege mig ut och sola lite då.

Igår bokade jag och oskar en stuga i Västervik. Vi ska till Lysingsbadet. Vi ville inte ha en liten trång 2-bäddsstuga, så vi bokade en stuga för 4 eller 5 personer, kommer inte riktigt ihåg. Så ifall någon/några vill följa med oss, säg till! Vi åker den 7-9 juli, så det är ett tag kvar. 1780 kr gick det på, så om man är flera blir det ju billigt och bra. I denna stuga är det toalett och allt möjligt man behöver, och det är ju skönt.

Ska bli skönt att komma iväg lite. Jag har förresten varit där förut. Det kanske var 10-15 år sedan, och då var det ju kul! Vattenland och hoppborg. Ska bli skoj!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

vi kommer och tältar hi hi det blir bra va

2011-05-21 @ 00:33:04
Postat av: Ella

hihi vi har bokat stuga där med jag och mina tjejvänner :). Vi åker den 17 juni och ska vara borta fredag- söndag, kanon mysigt <3 :D

2011-05-21 @ 20:52:15
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Annica

vill också boka stuga. :D fast ska åka utomlands i sommar för första gången :D

2011-05-21 @ 20:58:37
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Elene:)

Jätte fin blogg :)<3



Besök gärna min blogg:

www.theelene.com



Kramar

2011-05-21 @ 21:25:19
URL: http://www.theelene.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen