jobbijobb

publicerat i Vardagsliv
Hej och hå!

Idag har man jobbat. Jag får väldigt ont i fötterna efter en lång dag stående på jobbet, och jag börjar även känna lite i svanken. Det känns mest när jag böjer mig ner, annars känner jag inte av svanken.

Familjen var här idag, men då var ju jag tyvärr på jobbet, så jag fick inte träffa dem så lång stund.



Här ser ni sängborden och bänken jag köpte till oss (för oskars pengar) igår. Egentligen kanske det vore snyggare med en svart bänk, tänkte jag, men jag kom fram till att vitt var det bästa om man vill slippa damma av möbeln varje dag. Alla möbler från Ikea i svart som vi har drar åt sig så jäkla mycket smuts och damm. Så kanske det är med alla möbler ioförsig, inte bara Ikeas.

Ville egentligen ha vita sängbord, men det skulle se lite lustigt ut med tanke på att sängen är svart.

Nog om det, ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen