jobb och slit

publicerat i Vardagsliv
Det känns som att jag har jobbat skitmycket den här veckan, men konstigt nog är detta bara jobbdag nr 2? Hur fasen kan det kännas så? Jag jobbar dag imorgon också, sedan är jag ledig fre, lör, sön, mån. Vissa säger att det ska bli dåligt väder i helgen, men om jag kollar här på datorn och i min telefon så ska det inte alls bli "dåligt" väder. Det ska vara sol, men inte en sån där STOOR sol, utan med lite moln över. Imorgon däremot, så skulle det regna. Vad stämmer egentligen?

Jag ska snart cykla ner till Oskars jobb och möta honom och hundarna. Tar med hundkorgen så slipper de åka i en öppen cykelkorg. Kan vara farligt!


min söte karl.
tänk om du kunde va så här söt varje natt, istället för att snarka och dreggla ner kuddar...

Kommentarer
Postat av: Din söte karl.

Jag snarkar väl inte? Däremot så gör du det, och pratar!

2011-05-12 @ 09:01:23
Postat av: daniella

nää, inte snarkar kanske.. men du dregglar nåt så förskräckligt!!

2011-05-12 @ 15:28:58
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen