jag kommer inte skämmas

publicerat i Graviditeten
Jag har beställt en bikini från H&M. Jag beställde den för några veckor sedan, men hade tydligen gått upp 2 storlekar lite här och där, så den åkte tillbaka och idag kom den rätta storleken - för tillfället iallafall. Om brösten växer jättemycket mer och om jag blir mycket bredare runt höfterna så kommer även denna bli för liten, och det är storlek 42 . Jag har i vanliga fall storlek 38, så det känns lite surt.

Jag tänker då inte stå i vassen i sommar iallafall. Fet som en sjöko får jag vara, det skiter jag i. Varför dölja det fina man har (kommer få), bara för att det är bikinisäsong som vissa gör?



Att försöka posa snyggt med strumpor till bikini. väldigt snyggt!

Kommentarer
Postat av: mamma

snygg bikini o snygg mage

2011-05-19 @ 06:37:46
Postat av: Linda G

Hehe, nä vi ska inte skämmas för att vi är sjökor :P Vi flyger till Italien på måndag och blir det varmt så måste ja leta fram en bikini jag fortfarande kan ha :P Har du gått upp mkt eller är det formerna som ändrats?

2011-05-19 @ 22:01:28
Postat av: Anonym

Söt liten hansväska du har när till bikinin :D puss puss :D ps har köpt en sak till den :D

2011-05-19 @ 22:41:19
Postat av: JOHANNA

vad fin du äääär :)

2011-05-20 @ 20:07:27
Postat av: Lovisa Almberg

Tycker jag verkligen du gör rätt i, kramis :)

2011-05-29 @ 00:15:33
Postat av: Ellinor

kommer ihåg att jag tyckte du hade blivit så stor här så fin och så vacker och avundsjuk var jag. Och nu är jag där själv, helt otroligt !

2012-01-31 @ 10:54:07
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen