I have a secret

publicerat i Graviditeten
Hemkommen och nyvilad efter en lång och underbar dag på jobbet! Oerhört skönt var det ju förstås att stiga upp klockan 05.35 imorse. Älskar att gå upp jättejättetidigt!

Just för tillfället sitter jag och kollar på gamla oc-avsnitt och ska nu gå och bre 2 rostade mackor. Mums!

Jag har en hemlighet som jag tänker avslöja för er inom en snar framtid. Jag tror iallafall att jag ska avslöja den snart. Nån gång kommer ni ju ändå få reda på det. Frågan är om jag ska vänta eller berätta. Vad tycker ni? ;)

Funderar även på att ha en liten lek där jag ger er ledtrådar och så får ni gissa er fram. Men det kanske inte blir så kul som det låter. Har redan gett er en ledtråd nu kom jag på. Mer ska jag nog inte säga.

Vi får se........



vad säger ni om min finne förresten? hade ni sett den om jag inte hade sagt nåt?



Vi hörs sen. Nu är det kul att blogga igen. Älskar min nya dator!

Kommentarer
Postat av: paulina

BERÄTTA!!!!!!

2011-03-14 @ 19:32:50
Postat av: madde

berätta!!! :D

2011-03-14 @ 19:40:02
Postat av: mamma

jag vet ju redan

2011-03-14 @ 20:39:21
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Anonym

men om man redan vet då danke :S:O

2011-03-14 @ 22:12:34
Postat av: Alex

berätta!!! :D

2011-03-14 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen