blandat snack

publicerat i Vardagsliv
Hola!

Imorse när jag klev upp ur sängen så blev jag väldigt förvånad. Stella som brukar ligga helt utslagen och sova till 11 stod där och vifta glatt på svansen. Vafan? Det var ju bara att gå ut med hundarna direkt. Tänker mest på Stella, för hon beter sig fortfarande som en valp och kissar inne om man inte går ut direkt när hon vaknar. Milton däremot är en vuxen karlahund. Han kan hålla sig han.

Just nu befinner de sig båda ute i köket. Solen lyser in där så de ligger på varsin solfläck på golvet. De älskar solen. Vem gör inte det egentligen? Fick lite hopp nyss när vi var ute och gick. Jag hade inte behövt ha mössa och tjockjackan på mig för det var så himla skönt ute.

Idag börjar jag klockan 12 och jobbar till 21.15. Måste skynda mig hem sen för det är ju Greys Anatomy och det där andra programmet efter GA, som jag har planerat att se. Oså är jag LEDIG imorgon. Underbart.

Och så är det lön imorgon också. På tal om annat. När jag har gjort alla betalningar och räkningar för denna månad så ska jag be Oskar att gömma mitt kort. Jag får fan inte handla mer onödigt skit som jag egentligen inte behöver. Jag ska försöka spara så mycket som möjligt till Thailand OCH till ledigheten i höst/vinter eftersom jag inte kommer få så mycket då. Antar jag iallafall. Men jag säger bara det - denna månad kommer det bli tight för mig med pengar. Stellas försäkring skulle visst betalas denna månad och den är på tretusen jäkla kronor. Sen är det ju allt annat skit som jag har handlat. Hm, Nelly, datorn. Ja ni ser. Lyxfällan. Har nån skickat in mig dit? Måste nog tipsa om mig själv snart. Eller skaffa en personlig ekonomirådgivare som snackar vett i skallen på mig.

På tal om imorgon, torsdag. Jag har fortfarande 2 gästbiljetter här hemma eftersom ingen vill gympa än. Kom igen nu tjockisar!!!!!

Kommentarer
Postat av: jane

Du kan ge visa kortet till mig så ska jag förvara det åt dig. Oscar kommer att ge dig det om du tjatar.

När är det ni åker till thailand. Köpte våra biljetter för 19.000 här ifrån Norrköping. Är så satans trött på vägen till Arlanda för att inte tala om hem. Hu...

Tittade i går . Då var dom "billiga" ifrån Norrköping slut. Då kostade dom 52.000. Vem köper dom????

2011-03-23 @ 17:03:57
Postat av: madde

ja jag gjorde det, jag ville ju ha dom:P köpte medium, brukar alltid ta small annars..

2011-03-24 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen