äntligen!

publicerat i Graviditeten
Dags att uppdatera lite igen känner jag.

Har jobbat 4 dagar i sträck.. och igår var den jobbigaste. 12-21, och så upp och jobba idag 6.45-14.45. Nu är jag helt slut kan jag lova.. och så ska jag leda pass ikväll klockan 18. Är supertrött verkligen.

Men vet ni vad. Jag är ledig FREDAG, LÖRDAG OCH SÖNDAG! UNDERBART.

På tal om att leda pass nudå. Jag berättade för allihopa förra veckan. Jag måste berätta det varje gång jag ska leda eftersom det inte alltid är samma personer som kommer. Jag börjar känna redan nu hur himla mycket jobbigare det är. Jag har ju fått en ökad blodmängd som kroppen ska orka pumpa runt. bland annat då. Sen kan jag väl erkänna att konditionen inte har varit på topp den senaste tiden. Jag ska iallafall leda ett tag till. Undviker att ta ut mig helt, och undviker också för mycket hopp och sånt som jag tycker är väldigt påfrestande för min kropp.

Det är nog inte så kul som motionär heller att se en hoppande, tjock korv rulla fram på gympagolvet. Vet inte vart gränsen går, men känner lite att det snart är dags. Kan ju inte ge 100 % och då känns det inte rättvist mot dem.

Vad tycker ni? Ska jag sluta snart innan jag börjar rulla, eller ska jag fortsätta tills terminen är slut, och då i min egen takt fram tills dess?

Kommentarer
Postat av: madde

kör så länge du orkar!

2011-04-02 @ 14:51:17
Postat av: Anonym

Om du orkar ska du fortsätta, men tar det emot ska du förstås lyssna på kroppen och kanske trappa ner. Det är ju inte farligt att röra på sig trots att man är gravid. Man får inrätta sig efter vad man klarar av. Kan vara bra att ha lite kondis när det är dags i augusti. Kram Kicka

2011-04-02 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen