18+0

publicerat i Graviditeten
Godmorgon vecka 19!

Igår blev jag jätteförvånad när jag vaknade. Inte för att jag var kissnödig, för det är jag alltid när jag vaknar. Vaknar av det liksom.

Jag tittade ner på magen och såg värsta bulan. En bula har jag aldrig sett förut, och bulan berodde på att kissblåsan är full och trycker på underifrån (antar jag)? Rätta mig om jag har fel. Men nåt med blåsan har det iallafall.

Här ser ni bulan.. Bry er inte om mina fina trosor med bin på ;)



Det roliga är att det bara är en bula på höger sida. Högerlutat livmoder? Har läst om det iallafall. Kul att ha en sån mage hela graviditeten. Åt höger.

Häftigt är det iallafall. Idag ska vi till Kimstad och äta våfflor och sedan till Herstaberg och äta grillat. Mums!

Kommentarer
Postat av: mamma

daniella du är ju faktiskt gravid ,nu börjar det synas vad kul, puss på mormors lilla gurka

2011-03-26 @ 11:36:18
Postat av: Anonym

Jasså är jag gravid? :O haha.

2011-03-26 @ 15:37:33
Postat av: madde

gullig liten bebismage :D

2011-03-26 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen