magbilder

publicerat i Graviditeten
Nu ska vi strax grilla börja grilla våra spett. Gott!

Vi har gått långpromenad lösa med hundarna i skogen. Vi mötte inte en enda person eller hund på hela färden. Det var skönt! Slippa massa skällande...

Vi har hunnit se på Ritualen också. En bra film med Anthony Hopkins. Den handlar om excorsism, så den ska inte jag se egentligen, jag som är så lättpåverkad, men det gick bra. Jag tror faktiskt att jag har kommit över det där nu. Peppar, peppar!

Här kommer lite magbilder också för vecka 30+0.



Kan ju säga att jag inte är nöjd med att ha fått bristningar mitt på magen. Och värre lär det väl bli ju mer magen växer.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj då din mage står ju knappt ut :p

2011-06-19 @ 17:58:56
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Gud ja vilken liten mage du har :O!

2011-06-20 @ 18:02:38
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: daniella

nä nu blir jag ju orolig!!



men jag tror att den ser mindre ut på bilderna än vad det är i verkligheten. får vi hoppas iallafall. vill ju inte föda ut en dvärg.

2011-06-20 @ 21:02:08
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hehe ne det får du säkert inte. Men när man kollar på andras magar så stor dom ut massor jämfört mot din, men du kanske har en mer bred mage istället. Tycker du inte själv att din mage inte står ut mycket?

2011-06-21 @ 00:08:26
Postat av: daniella

nä jag har inte tänkt så mycket på det. bara nu när ni säger det.



jag har inte så mycket att jämföra med liksom. vet inte hur en normal mage ska vara i vecka 30?

2011-06-21 @ 14:59:27
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen