lantliga knoppar

publicerat i Vardagsliv
Jag var på stan idag. Hade planerat att köpa en födelsedagspresent till min bror Alex. Vad tror ni jag kommer hem med?
Ingenting till Alex, men självklart nya knoppar till garderoberna. Oskar kommer inte gilla dem, men jag fick inte välja en jättefin, blommig tapet till vardagsrummet, så det fick bli blommiga knoppar iallafall. Alltid något.

Jag gillar ju den där lite lantliga stilen. Om jag fick välja så skulle jag göra om allting här hemma och ha det vitt och lantligt. Som alla hem i tidningen Vakre hjem ifall någon har läst den. Det får bli i vårt framtida hus.

Jag köpte även 2 st bodies till bebisen.

gamla knopparna


nya knoppar. INDISKA, 29:-/st


De passar väldigt bra in med färgen vi har i sovrummet också. Är nöjd med köpet! De fanns även i vitt ifall någon är sugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen