västervik 7-9 juli, 2011

publicerat i Vardagsliv
Nu är vi hemma efter en liten minitripp till Västervik, Lysingsbadet. Vi hyrde som sagt en stuga för 4 pers. Stugan såg förjävlig ut för nästan 2000 kronor. Behöver verkligen rustas upp. Både med inredning och nya täcken och kuddar. Man kan nog inte ens säga att det var en kudde. Innehållet var lite överallt inuti. Oså var det blod på mitt täcke. Nae usch, säger jag.

Annars har vi haft det trevligt. Har solat vid poolen och vid stugan, grillat och varit i västervik city. Inget för shoppingsugna om man säger så, men det fanns några mysiga ställen att sätta sig och ta en bärs på ifall man ville det.



Ja ni, det var lite bilder från våran lilla minisemester. På de sista bilderna ser jag kanske lite tjurig ut, men det var för att vi gick "långt" (kanske 800 m) för att komma till den där bron. Lite jobbigare att promenera nu än i vanliga fall då jag inte är gravid.

Kommentarer
Postat av: Madde

Var du inte på lager 157????

2011-07-10 @ 15:32:57
Postat av: Daniella

Jaa där var vi inne bl.à. Men köpte ingenting därifrån .

2011-07-10 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen