synd om stella

publicerat i Graviditeten
Stella har skadat sin klo på nåt sätt. Det märkte vi när vi kom upp från sista promenaden igårkväll. Hon haltade och det blödde från klofästet, eller vad man ska säga. Det ser nästan ut som att klon har växt en halv cm, eller att den liksom har hoppat ut, för sådär lång var den verkligen inte innan.

Försöker ju klippa hennes klor lite då och då, men jag måste erkänna att jag drar ut på det eftersom det är jättesvårt på henne. Hon hatar det!

Vi har iallafall bokat tid hos veterinären imorgon, för så här kan hon inte halta omkring.

På tal om annat så har jag nu iallafall tvättat sängkläderna till bebisen. La på dem för 3-4 månader sedan, utan att ha tvättat dem, så jag antog att de hade samlat på sig lite damm och hundhår under de passerade månaderna.

Nu är de iallafall som sagt nytvättade, och bara väntar på att en bebis ska lägga sig där ♥.

Några nya bebiskläder tänker jag inte tvätta, har jag nu kommit fram till. Mamma har aldrig tvättat några bebiskläder under 3 barn hon haft, och vet andra som inte heller har gjort det, så varför vara så petig med ditten och datten? Blir ju bara jobbigt om man ska hålla på och tänka på allt.

Ni som kanske funderar på att köpa något till oss/bebisen, så kan jag upplysa er om att vi behöver en filt eller flera. En sån där mysfilt man sveper om bebisen när vi tex åker hem från BB. Behöver en snarast isåfall, så jag kan planera in vad jag mer behöver köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen