så besviken

publicerat i Vardagsliv
Jag är så himla besviken på oskar. För längesen lovade han att han skulle ha fixat sitt körkort tills bebisen kom ut. För 2 veckor sedan köpte han teoriböcker och sånt. 2 jäkla gånger har han öppnat boken. Jag orkar inte tjata, han måste kunna ta egna initiativ. Har sagt till honom hundra gånger, men inget hjälper. Hur mycket tid tror han att han kommer ha sen då när bebisen kommer?! Han har ju till och med haft flera veckors semester som han kunde ha lagt helhjärtat på teorin... Men icke! det är ju inte bara för hans skull som han måste skaffa körkort! Snart har han ett barn att tänka på. Har du tänkt på det, oskar? Nae jag tror inte det va. Fattar inte att det ska vara så jäkla svårt att ta tag i saker.

Kommentarer
Postat av: nea

Girl, jag lider med dig! Jag kan också bli helt ursinnig på alex för att han är en sån slappetask! Män alltsamman, var skulle dom vara utan oss liksom?

2011-07-29 @ 10:56:40
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Linda G

tråkigt vännen. Tjata är aldrig kul och körkortet tar ju väldigt mkt tid och pengar så det är som du säger säkerligen tuffare sen än nu även om det inte är omöjligt. Blir ju en frihet med körkort även om man inte har egen bil. Mest lättad är jag att ja inte behöver köra mig själv till förlossningen när det är dags osv :) Får hoppas han skärper till sig och tar tag i det!

2011-07-29 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen