jag är tillbaka

publicerat i Vardagsliv
Märker att jag inte uppdaterat på ett tag, för då försvinner ni läsare. Har haft typ 2 läsare om dagen nu de senaste dagarna som bara kommer in för att se om jag har uppdaterat. De andra kanske har lämnat mig för gott.

Inte mycket har hänt. Jag har förresten fått svar från försäkringskassan angående graviditetspenningen jag ansökte om, och den gick igenom!! Otroligt skönt. Men de här typ 2 veckorna som jag gått och väntat på svar och därför inte jobbat, har varit så otroligt rastlösa. Har liksom ingenting roligt att göra om dagarna... visst, man kan umgås med någon, men det är som att man sen ändå bara ska hem och vänta på något. Det gör jag ju ioförsig... men det är en lång väntan.

mina gullisar i sängen imorse.
Det där lila ni ser är en kudde. Stella ligger alltså med huvudet på kudden. Så sött!

Kommentarer
Postat av: jane

Jag kollar varje dag om du skrivit någonting. Tycker det ä trevligt att läsa även om jag inte alltid skriver någonting.

2011-07-15 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen