som gamla tider

publicerat i Vardagsliv
Gårdagen och denna dag har jag spenderat ute i Herstaberg tillsammans med min familj. Oskar var tvungen att stanna hemma för han hade magsjuka. Idag mår han bra igen så jag hoppas verkligen inte att jag har blivit smittad! Då dör jag! Hatar att spy och skita diarré.

Igår köpte vi Kinect till xbox360 som vi spelade för fullt hela familjen. Asroligt! Ska köpa till lite fler spel. Lite dans.. sen fanns det zumba och fitness. Vill ha dem också!

Igår kändes det som när jag bodde hemma igen. Det blev tjaffs med mamma och smäll i dörrar. Precis som vanligt då jag bodde hemma. Man kan ju inte alltid vara sams, eller hur? Idag verkade det som att vi var sams igen iallafall. Tur det. Skulle aldrig vilja vara osams med min mamma en längre tid!

Nu har jag precis duschat och väntar på att Solsidan ska börja. Efter det får jag väl krypa till kojs, för det är väl ingen bra film ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen