originalsvallet

publicerat i Vardagsliv

yes!!! Leon sover fortfarande. skönt att han äntligen kom till ro.

Själv har jag passat på att fixa till mig lite inför julbordet. Jag har inte plattat svallet idag... Det blir så himla platt där uppe hur mycket man än tupperar.

Jag tänkte, ni som läser min blogg dagligen och går in flera gånger för att se ifall jag uppdaterat..
Vad vill ni läsa om? Vill ni se fler bilder på Leon? Hundarna kanske? Eller mig? Vad vill ni läsa om som kan göra min blogg ännu mer intressant?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för tröja på dig? Var och när köpte du den? :)

2011-12-16 @ 18:08:49
Postat av: daniella

Den är från Gina Tricot och jag köpte den i början av året.

2011-12-17 @ 08:09:17
Postat av: Anonym

Snygg!

2011-12-23 @ 02:19:40
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen