familjedag

publicerat i Vardagsliv
Hej, hej, hemskt mycket hej!!!

Vi har varit ute i Herstaberg hela dagen med hela familjen.. (Jag, Oskar, Leon, Stella, Milton, Malte och Stina).
Min farmor är där och sover över så det var kul för henne att träffa Leon lite.

Jag fuskade förra veckan och tränade inte ett skit. Hade ju planerat att träna step på söndagen där. Hade liksom satt på mig träningskläder på morgonen. Snacka om att tagga hela dagen. Hade nog taggat för mycket, för när klockan blev 17 så hade jag ingen lust alls...
Men imorgon så!!! Antingen step eller medel klockan 11. Har inte riktigt bestämt mig än. Bäst för mig är ju att träna så tidigt som möjligt, så har man dagen sen att hitta på något. På eftermiddagarna är man rätt slut.

Nu ska vi titta på Elf. Missade den klockan 19 nu så vi laddade ner den istället. Julmys!
Hoppas vi kan gå upp och hämta julgranen imorgon och allt annat julepynt. Vill linda in Leons säng i sånt där glitter man sätter runt granen. Blir för överdrivet kanske? haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

får se hur d blir med step imorgon. Får visst besök av Patricks familj och ska också fösöka oss på gips och färgavtryck av Williams händer och fötter :D Dock måste ja testa medel kl. 11 nån söndag för att se vilka som har på min tid o träffa några stammisar ;)

2011-12-03 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen