Bvc

publicerat i Vardagsliv

Idag har vi varit på Bvc. Först och främst för att se ifall min oro hade blivit bättre till sist, och så mättes och vägdes Leon också. 64 cm lång är han och han väger 7,3-nånting om jag minns rätt.

Min oro har blivit mycket bättre sen förra gången jag var där. Den lättade oerhört mycket när jag frågade hur de andra mammorna kände när vi var på mammaträffen i Lindö.
Svaret blev ju att de var typ lika oroliga som jag. Vet inte om det är att man inte känner att man är ensam om att känna oro, att nästan alla mammor känner precis likadant? Vem kom på "ensam är stark" egentligen? Stämmer ju inte.

Nappen är från fyndiq.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen