3 saker ni inte visste om mig

publicerat i Vardagsliv

Jag blev visst utmanad av Nea att skriva 3 saker ni inte visste om mig... Har suttit och tänkt ett tag nu, men det är ju så svårt att komma på sånt där. Det finns liksom saker som en person vet om, och andra saker som en annan vet om som inte de andra vet om, förstår ni?

Så jag riktar mig nu till er som inte känner mig alls.

• Jag gjorde en plastikoperation för ca 3 år sedan. Jag får se ifall jag berättar mer om det någon gång. Jag har ju varit ganska privat i bloggen förut som jag har försökt att tona ner nu.

• Jag är jätte naiv och spontan och vill att allt ska ske så fort som möjligt, men ändå så älskar jag planering. Förstår inte riktigt hur det går ihop sig?

• Jag hatar att prata om döden och får för mig att något kommer hända om jag gör det. Det är knappt så jag vill skriva det nu.


Kommentarer
Postat av: linda henriksson

Joo, ja visste alla tre ;-)

2011-12-21 @ 16:17:00
Postat av: Nea

ÅHH VILL HÖRA MER OM ETTAN!

2011-12-21 @ 18:48:13
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag visste alla ;)

2011-12-21 @ 20:12:34
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen