varm dag...

publicerat i Vardagsliv
Supervärme idag med! Var ute med hundarna nyss, och fy så jobbigt det var. Imorgon ska familjen och Oskar åka på kryssning utan mig, så jag ska vara i Herstaberg och vara hundvakt till Hugo och Bella. Om någon är sugen på att komma förbi, så gör det! Kul med sällskap.

Idag händer inte mycket, tror jag. Oskar har åkt och jobbat lite och jag planerar att se en film nu. The other woman. Vi såg förresten en jättebra film häromdagen, Source code. Om man gillar underliga filmer där man måste tänka till lite så ska man se den. Den påminner lite om Adjustment bureau och Inception.. Själva filmtypen.


Oskar igår.

Är sugen på att bada idag med!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Se den inte Daniella!! Du kommer tjuta som en gris!

2011-08-02 @ 15:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen