tisdag

publicerat i Vardagsliv
Tisdag idag. Veckorna går fort. Jag har fått ett långt sommarlov. Känns faktiskt som att jag har sommarlov. Förutom 16 kg övervikt på magen och uteblivna sommarfester..

Jag ser på Sjunde himlen nu. En dag ska jag köpa alla dvd-boxar. Eller kanske önska mig i julklapp. Fick ju alla Greys Anatomy-avsnitt, dvd-boxar kanske man ska säga, av Oskar i julklapp. 6 säsonger tror jag det var. Kollade klart på lite över en månad eller så. Helt fast!

Snart är det ju augustifest också. Ska bli himla trevligt faktiskt! Gå på lite marknad och spela bort lite pengar på chokladhjul. Om vi ens har råd med det. Är lite tjärvt i kassan just nu.

Vilka datum är augustifesten, någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Nea

Augustifesten börjar på onsdag nästa vecka! Jag ser faktiskt fram emot det, fyrverkerier och marknad känns ganska gravid-vänligt!

2011-08-09 @ 12:18:29
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja helgen den 20e där. då kommer jag ner :D ska vi försöka ses? Kram

2011-08-09 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen