jag har inget liv

publicerat i Graviditeten
Har läst lite om vad hinnsvepning innebär, och det är ju precis det min bm förklarade att hon skulle göra. Hon sa ju att "nästa gång blir om 2 veckor igen, och då blir det undersökning och då kommer jag även svepa med fingret", typ nåt sånt sa hon.

Borde hon inte fråga om jag vill först? Men här frågade hon inte.

Mina händer blir så himla konstiga när jag vaknar. Eller alltså, när jag har sovit eller inte använt händerna på länge, typ om jag tittar på en film eller på tv i nån timma. De blir helt stela, speciellt ringfingret på höger hand. Kan knappt röra det, och när jag trycker på fingret med andra handen så hör jag hur det knäcker, eller hur man nu ska förklara.

Det är iallafall obehagligt. Efter en kvart eller så blir händerna och fingrarna normala igen.

Ja men vad händer idag då? Nae, inget speciellt. Jag har ju typ inget liv nu. Höjdpunkten på denna vecka var ju premiären av Svenska hollywoodfruar. Ikväll börjar ju True talent också och igår var ju det där nyhetsprogrammet med Filip och Fredrik.

Höjdpunkten är väl fredag också då förstår. BF!!! Endast 5% föds på bf-dagen så jag ska väl inte räkna med något. Men man kan ju alltid hoppas!


en gammal bild på oskar.

Den där tröjan har han haft ända sen dess.

Han använde den till jobbet varje dag, och tillslut var den så himla sliten med massor hål i, så jag rev sönder den. Han började nästan gråta! Detta var för någon månad sedan.

Kommentarer
Postat av: Linda G

är du svullen eller så i fingrarna så kan de lätt bli så där när cirkulationen blockeras lite. Karpaltunnelsyndrom är ganska vanligt vid graviditet :)

2011-08-23 @ 15:12:41
Postat av: Nea

Höjdpunkten på veckan är bf?!?Hallå höjdpunkten borde ju vara torsdag då vi ska ses!

2011-08-23 @ 19:32:48
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen